خانه / مشاوره در زمینه مدیریت اسناد و مدارک

مشاوره در زمینه مدیریت اسناد و مدارک

تمام سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در طول فعالیت خود اسناد و مدارک متعددی تولید می‌کنند؛ بعد از گذشت زمان و با توجه به نوع و میزان فعالیت، با حجم انبوهی از اطلاعات روبرو می‌شوند که شیوه‌های مدیریت و بایگانی اسناد به صورت سنتی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد و مسئله مدیریت اسناد و مدارک را با چالش‌ها و دشواری‌های فراوان مواجه می‌کند.

شرکت دانش هم‌آرا با طراحی سامانه مدیریت اسناد و مدارک کیداک برای این چالش راهکارهای مناسبی فراهم کرده است.

ما به کمک کارشناسان مجرب و ارائه خدمات مشاوره تخصصی و با بررسی وضعیت فعلی اطلاعات و مدارک سازمان شما، بهترین راهکار برای استفاده بهینه از تمام زیرساخت‌های فراهم شده در نرم‌افزار مدیریت مدارک کیداک را فراهم می‌کنیم.

مشاوره در حوزه مدیریت اسناد شامل چه خدماتی می‌شود؟

برای پیاده‌سازی سامانه مدیریت مدارک الکترونیکی با توجه به سه فاکتور مهم – ملزومات خدماتی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری – امکانات و راه‌حل‌های متنوعی وجود دارد.

معمولا خدمات مشاوره و آموزش برای مجموعه‌هایی پیشنهاد می‌شود که امکان تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را دارند و شامل موارد زیر می‌شود:

  • خدمات مشاوره و آموزش
  • نیازسنجی و تحلیل وضع موجود
  • تهیه طرح ساماندهی فیزیکی و الکترونیکی اسناد

همچنین آن دسته از سازمان‌هایی که قصد دارند دیجیتال نمودن اسناد خود را برون‌سپاری کنند، می‌توانند از راهکار سازماندهی مرکز اسناد ما استفاده نمایند.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید!