ماژول کنترل نسخه (کنترل ورژن)

ماژول کنترل نسخه (Version Control) یکی از اجزاء اصلی و ویژگی‌های مهم نرم‌افزار مدیریت اسناد و مدارک می‌باشد. افزایش تعداد نسخه‌های گوناگون اسناد، عدم دسترسی حفاظت شده به ورژن‌های مختلف و همچنین از بین رفتن نسخه‌های گذشته‌ی یک سند از چالش‌های پیش‌روی سازمان‌ها می‌باشد.

نسخه‌گذاری اسنادی که به مرور زمان تغییر می‌کنند و نیاز به بروزرسانی دارند بسیار مهم و حیاتی است؛ چون ممکن است نسخه قبلی به عنوان مرجع سند مورد نیاز باشد. به همین منظور ماژول کنترل نسخه به کاربران امکان می‌دهد نسخه‌های گذشته سند را از زمان ورود به آرشیو اسناد مشاهده کنند و از هر نسخه سند که نیاز داشته باشند کار خود را ادامه دهند.

ماژول کنترل ورژن نرم افزار آرشیو اسناد کیداک، تغییرات اسناد و پرونده‌ها را در گذر زمان، امکان‌پذیر و قابل مشاهده می‌نماید. به این صورت که هر تغییری که در سند ایجاد می‌شود با یک نسخه جدید و ورژن متفاوت به همراه ذکر نام ویرایش کننده و تاریخ تغییر آن در محل مشخصی از سرور نگهداری می‌شود.

با کمک این ماژول فراخوانی هر نسخه از اسناد و مدارک سازمانی با در نظر گرفتن الزامات اسنادی، ملاحظات امنینی و سطوح دسترسی تعریف شده در نرم افزار keydoc به آسانی انجام شده و می‌توان به هر یک از نسخه‌های قدیمی اسناد دسترسی داشت و فرآیند تغییرات و جزئیات آن را مشاهده نمود.

قابلیت‌های ماژول کنترل نسخه (کنترل ورژن) در نرم افزار مدیریت و آرشیو دیجیتال اسناد کیداک

  • شماره گذاری خودکار ورژن‌های مختلف یک سند
  • امکان بایگانی تمام نسخه‌های یک سند با بکارگیری تکنیک‌های جلوگیری از افزونگی دیتا
  • امکان مشاهده تاریچه تغییرات سند
  • امکان تغییر و بازگشت به نسخه قبلی سند
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید!