خانه / فهرست ماژول های سیستم مدیریت اسناد و مدارک کیداک / ماژول برچسب گذاری خودکار اسناد

ماژول برچسب گذاری خودکار اسناد

ماژول برچسب گذاری خودکار (Auto Tagging) یکی از ویژگی‌های بسیار کارآمد و حرفه‌ای نرم افزار بایگانی اسناد کیداک می‌باشد. معمولا هزاران سند بدون ساختار در سیستم مدیریت اسناد و مدارک وجود دارند که به کمک این ماژول دسترسی به آن‌ها سریع‌تر خواهد شد. علاوه بر آن ماژول برچسب گذاری خودکار اسناد باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری کارمندان در استفاده از نرم‌افزار، افزایش چشمگیر کیفیت مدیریت اسناد و مدارک و همچنین کاهش خطای انسانی می‌شود.

برچسب گذاری یا به اصطلاح تگ گذاری امکان توصیف ویژگی‌ها، طبقه‌بندی‌ها و جستجوی یک سند در بین انبوهی از اسناد را برای کاربر در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

با استفاده از این ماژول در نرم افزار مدیریت و آرشیو دیجیتال اسناد Keydoc، کلیدواژه‌هایی با استفاده از یادگیری ماشین به صورت خودکار به اسناد بارگذاری شده اضافه می‌شوند. به این صورت که تگ‌ها یا همان کلیدواژه‌های مورد نیاز برای گروه‌های مختلف اسناد (مانند اسناد منابع انسانی، قراردادها، مالی، اسناد مهندسی و…) تعریف شده و به صورت خودکار و هوشمند به آنها الصاق می‌گردد.

این ماژول در کنار ماژول تشخیص چهره (Face Detection) می‌تواند روی عکس‌ها و فیلم‌هایی که حاوی تصویر شخصیت خاصی هستند نیز برچسب‌گذاری‌های مرتبط را انجام دهد.

ویژگی‌های ماژول برچسب گذاری خودکار در نرم افزار مدیریت و آرشیو دیجیتال اسناد کیداک

  • تولید خودکار نمایه‌های جستجو
  • امکان تعریف لیست مجاز (White list)
  • امکان تعریف لیست غیرمجاز (Black list)
  • امکان الصاق کلیدواژه بر روی اسناد جاری و راکد
  • ایجاد خودکار تگ و برچسب از فراداده‌ها
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید!