بهترین نرم افزار مدیریت اسناد و مدارک در ایران!

5/5 - (63 امتیاز)
بهترین نرم افزار مدیریت اسناد و مدارک در ایران!
موضوعاتی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

نرم افزار مدیریت اسناد و مدارک با توجه به حجم کاری و نیاز کسب و کارهای گوناگون دارای انواع متفاوتی است. شرکت دانش هم‌آرا (Dhamara Co) به وسیله تحقیق و بررسی دهها نوع نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد داخلی و خارجی، تلاش کرده بهترین و کامل‌ترین امکانات و خدمات کاربردی را در محصول خود پیاده‌سازی کند تا بتواند پاسخگوی نیاز کسب و کارهای کوچک تا متوسط، شرکت‌ها، سازمان‌ها و… باشد.

نرم افزار مدیریت اسناد کیداک با دقت تمام نیازهای کسب و کارهای گوناگون را شناسایی و برآورده کرده است. مهمتر از همه باید به این نکته اشاره کرد که نرم افزار مدیریت اسناد شرکت دانش هم آرا صرف نظر از نوع زیرساخت‌های سخت‌افزاری سازمان‌ها می‌تواند در تمام بخش‌ها به راحتی پیاده‌سازی شود. سیستم مدیریت هوشمند اسناد و مدارک کیداک دارای یک سیستم خود میزبانی است که با سیستم عامل‌های ویندور و مک سازگار است و یک راه‌حل مبتنی بر cloud نیز برای آن در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به نصب سرور و یا تعمیر و نگهداری، کار می‌کند.

کاربری آسان نرم افزار مدیریت اسناد و مدارک کیداک

کسب و کارهای کوچک تمایل دارند که نرم افزار مدیریت اسناد، قابلیت استفاده بسیار آسانی داشته باشد. محیط کاربری بسیار جذاب و ساده این نرم‌افزار، کار بایگانی اسناد و جستجو در بین آن‌ها را بسیار ساده کرده است. همین ویژگی در کنار امنیت، سرعت بالا و یادگیری آسان، استفاده از آن را برای سازمان‌های بزرگ بسیار مطمئن و مقرون به صرفه می‌کند.

ویژگی‌های نرم افزار بایگانی اسناد کیداک

نرم افزار مدیریت اسناد شرکت دانش هم آرا با دقت تمام امکانات مورد نیاز برای یک کسب و کار را در نظر گرفته است. هنگامی که شما نیاز به یک سند دارید با دقت شروع به ایجاد یک تصویر قابل مشاهده در قالب فایل PDF می‌کند. این قابلیت به شما اجازه اضافه کردن نظرات و نشانه‌ها را بدون نیاز به راه‌اندازی در برنامه اصلی (Adobe Acrobat) می‌دهد. این امر موجب صرفه‌جویی در زمان راه‌اندازی برنامه‌هایی مانند Word, Excel, Adobe Acrobat و… در ایجاد یا ویرایش سند می‌شود.

یکی از با ارزش‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار قابلیت استفاده در تلفن‌های همراه است. صرف‌نظر از اینکه سیستم شما خود میزبان یا Cloud است شما اجازه دسترسی به سیستم را از تمام گوشی‌های هوشمند خواهید داشت. بر این اساس کاربران می‌توانند از درون مرورگر وب دستگاه‌های تلفن همراه خود به مشاهده و تغییر اسناد با حفط تمام دسترسی‌های اعمال شده نرم‌افزار بپردازند. این قابلیت تنها بخشی از امکانات موجود در نرم افزار مدیریت اسناد دانش هم‌آرا است.

خدمات مشتریان شرکت دانش هم‌آرا

خدماتی همچون اسکن اسناد و مدارک، مشاوره در زمینه راه‌اندازی سیستم هوشمند مدیریت اسناد و مدارک، فروش و پشتیبانی نرم‌افزار و… خدماتی هستند که شرکت دانش‌هم آرا با استفاده از تیم فنی متخصص خو به مشتریان ارایه می‌دهد.

همچنین مشاوره تخصصی رایگان و امکان تست نرم‌افزار قبل از خرید، خدماتی است که توسط ما ارائه می‌شود و برای بهره‌مندی از آن‌ها کافیست با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۱۷۸۷ ۰۲۱ – ۶۶۹۷۱۷۸۰ ۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید!